Σα. Δεκ 7th, 2019

Newskamatero | Ειδήσεις και τελευταία νέα

Ειδήσεις και τελευταία νέα από την Ελλάδα και ολον τον κόσμο Ειδήσεις τώρα στο Newskamatero

Στο νοσοκομείο του Αγρινίου μαθητές με συμπτώματα δηλητηρίασης από ναφθαλίνη

1 min read

Στο νοσοκομείο του Αγρινίου μαθητές με συμπτώματα δηλητηρίασης από ναφθαλίνη

Ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει πλέον το φαινόμενο με τη ρίψη ναφθαλίνης σε σχολεία του Αγρινίου.

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Συνείδηση», μια 13χρονη μαθήτρια Γυμνασίου της πόλης, μετά την «επίθεση» στο σχολείο της ένιωσε έντονη αδιαθεσία και διεκομίσθη στο νοσοκομείο Αγρινίου. Η κοπέλα είχε εισπνεύσει την ναφθαλίνη, με αποτέλεσμα να υποστεί δηλητηρίαση, όπως φαίνεται από το σχετικό έγγραφο του νοσοκομείου, όπου τελικά νοσηλεύτηκε για ένα 24ωρο. Όπως μάλιστα καταγγέλλουν οι γονείς της μαθήτριας, την ίδια μέρα με αντίστοιχα συμπτώματα που προκλήθηκαν από ναφθαλίνη, μεταφέρθηκαν τουλάχιστον άλλοι δύο μαθητές από το ίδιο σχολικό συγκρότημα στο νοσοκομείο.

Επίσης, όπως αναφέρεται στην τοπική εφημερίδα, ο νέος Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αγρινίου πραγματοποιεί σειρά επαφών τις τελευταίες ώρες με τους Διευθυντές των σχολικών συγκροτημάτων της περιοχής προσπαθώντας να δώσει λύση και να βρει του δράστες που ρίχνουν συνεχώς ναφθαλίνη στα σχολεία της πόλης.

Πηγή πληροφοριών: sinidisi.gr

Δημοσίευση στα Social Media

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Copyright © All rights reserved. | Newskamatero by Newskamatero.