ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Europa

26 Οκτωβρίου 2021

Newskamatero | Ειδήσεις και τελευταία νέα

Ειδήσεις και τελευταία νέα από την Ελλάδα και ολον τον κόσμο Ειδήσεις τώρα στο Newskamatero

Κι άλλη περίπτωση 14χρονου ανηλίκου που νοσηλεύτηκε μετά τον εμβολιασμό του με σοβαρές παρενέργειες

1 min read

Πριν την υπόθεση με το 16χρονο αγόρι που εξέπνευσε δύο ημέρες μετά τον εμβολιασμό του υπήρξε μια ακόμα ανησυχητική  περίπτωση ανηλίκου 14 ετών που χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Παιδιατρική Κλινική του Βόλου για ένα τριήμερο τον περασμένο Αύγουστο και αυτός λίγο μετά τον εμβολιασμό του!

Ο νεαρός παρουσίασε αρρυθμίες και έντονη αδιαθεσία με τους γιατρούς να κρίνουν απαραίτητη τη νοσηλεία του, κυρίως για να παρακολουθούν τις παρενέργειές του.

Μετά το τριήμερο νοσηλείας του οι παλμοί του 14χρονου επανήλθαν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Δεν έχει γνωστοποιηθεί ποιανού εμβολίου έκανε τις δόσεις.

Ο Βολιώτης παιδίατρος, Γιώργος Χαρίτος, μίλησε στον σταθμό ASTRA για το περιστατικό:

«Είναι απειροελάχιστη η πιθανότητα ένα παιδί να πάθει κάτι απ’ το εμβόλιο. Σε νεαρούς εφήβους, κι όχι σε κορίτσια που είναι πολύ πιο σπάνιο, κάνει ενός βαθμού μυοκαρδίτιδα και περικαρδίτιδα της τάξης των 10 – 20 περιστατικών ανά εκατομμύριο εμβολιασμών. Ομως και αυτές οι περιπτώσεις είναι πολύ ήπιες».

Οι γιατροί μιλούν σε τοπικά μέσα για ένα «μεμονωμένο συμβάν», που «δεν θα πρέπει να αποτελέσει τροχοπέδη για τον εμβολιασμό των εφήβων».

Είναι όμως έτσι; Εάν τα περιστατικά καταγραφόντουσαν και δημοσιεύονταν ίσως τότε οι πολίτες θα μπορούσαν να ζυγίσουν καλύτερα την επιλογή τους να εμβολιαστούν ή όχι.

Δημοσίευση στα Social Media

Copyright © All rights reserved. | Newskamatero by Newskamatero.